e shtunë, 11 prill 2009

Juventini kundër Scolarit, Benitezit dhe Klinsmanit

Claudio Ranieri, dy net më parë ka qenë i ftuar në rrjetin “Sky” për të komentuar çerekfinalet e Ligës së Kampioneve, ku ka komentuar kolegët e tij pjesëmarrës në kompeticionin evropian. Tekniku juventin shpëton vetëm Guus Hiddinkun, i cili eliminoi skuadrën e tij në 1/8 e finaleve të Champions-it: “E vlerësoj më shumë se këdo tjetër. Tregoi edhe njëherë se është një trajner i madh, shumë herë më i madh, madje i paarritshëm për një si Scolari, në duart e të cilit Chelsea ishte një skuadër normale. Londinezëve u është dashur një ekspert si Hiddink për ta ringjallur, por duke mos bërë asnjë ndryshim në formacion, me përjashtim të Drogbasë. Hiddink duket që e njeh shumë futbollin kundrejt Scolarit, pasi nuk mund të lësh kurrë në stol një sulmues si Didier kundrejt Anelkasë. Thjesht i mrekullueshëm”. Më pas, Claudio Ranieri thumbon Klinsmanin. “Jurgen nuk ka humbur rast për të kritikuar taktikën e futbollit italian, por fjalët e tij janë të tepërta kur pamë që skuadra e tij u shkatërrua, u turpërua nga Barcelona. Besoj se ky është një shembull i mirë, nga i cili Klinsman duhet të mësojë edhe të vazhdojë të punojë. Të mos komentojë të tjerët, por të rindërtojë skuadrën e tij. Ne italianët jemi ndër trajnerët më të zotë, sepse nuk jemi mendjemëdhenj, por mundohemi të marrim pak nga çdo tip futbolli evropian dhe ta perfeksionojmë atë me lojtarët që kemi në dispozicion. Një gjë të tillë bën edhe Benitez, ndër të paktit trajnerë evropianë, që zbaton taktika shumë të përafërta me futbollin italian. Por kur tenton të kërkojë më shumë forca sulmuese nga skuadra e tij, shpeshherë përfundon duke humbur. Mbase një ditë do të trajnojë në Serinë A dhe jam i bindur se do të ndihet më komod se kurrë”.

Nuk ka komente: