e shtunë, 11 prill 2009

Diego-Hamsik, Juvja dyfishon objektivat

Klubi bardhezi do të përpiqet të çojë në Torino të dy mesfushorët në merkaton e verës

Diego ka thënë: “Nuk e di se deri në çfarë pike kanë arritur negociatat, por Juventusi është një skuadër e madhe dhe kampionati italian më pëlqen”. Më pas, mesfushori i ëerder Bremen ka shtuar: “Të flas gjithmonë për të ardhmen time është një gjë që më nervozon, sepse më kërkohet gjithmonë të flas për një vendim që nuk është marrë akoma”. Edhe kjo është një mënyrë që një verdhjeshil të presë ngjyrat bardhezi. Në fillim është sfida me Udienesen, e vetmja italiane në garë në Europë. Më pas duhet menduar për të ardhmen, për mundësinë për të veshur fanellën bardhezi, atë të Juventusit. Diego ka konfirmuar atë që dihej tashmë: ai është një nga objektivat e merkatos juventine. Kjo gjë është konfirmuar edhe nga takimi i të premtes së shkuar, kur në zyrat e Juventusit është paraqitur Giacomo Petrallitto, agjenti që kujdeset për interesat e lojtarit në merkaton italiane. Në ambientet e bardhezinjve, agjenti është takuar me drejtorin sportiv Secco dhe administratorin e deleguar Blanc. Një e dhënë më shumë, por prej muajsh interesimi i Juventusit dihej. Për moemetin është më e vështirë të bindet ëerderi. Klubi gjerman e ka të qartë këtë dhe nëse do të vendosë të shesë lojtarin, në derën e tyre nuk do të trokasë vetëm Juventusi. Që tani ndihet atmosfera e një ankandi, një luftë në ngirtjen e çmimit midis pretendentëve edhe Interit. Baza e ankandit? Tani fillohet nga 20 milion euro.

DYFISHIMI - Një shifër e rëndësishme që do të përjashtonte ndërhyrje të tjera në merkato. Për këtë arsye drejtuesit bardhezinj nuk duan të nxitohen. Duke lëvizur në shumë fronte, duke vlerësuar më shumë hipoteza dhe mbi të gjitha, duke mbajtur në shënjestër objektivin numër një: sllovakun Hamsik. Juventusi e di se mund ta bindë lojtarin, por më e vështirë është të bindet Napoli. Këshilli administrativ i klubit bardhezi ka konfirmuar se në merkato do të investohet një shifër rreth 20-25 milion euro. Kjo është shuma që duhet përdorur për të gjetur zëvendësuesin e Nedved. Një buxhet ky që për momentin e bën të pamundur blerjen si të Diegos ashtu edhe të Hamsik. Por ky është objektivi i vërtetë i juventinëve, të dyfishojnë blerjet. Dhe të çojnë në Torino jo një, por dy lojtarë të nivelit të lartë. As kombinimet për momentin nuk përjashtojnë një dyfishim edhe me Silvan, lojtari i krahut të majtë i Valencias. Atëherë do të investohen 25 milionë dhe do të kërkohet të mbushen arkat me ndonjë shitje.

Nuk ka komente: