e enjte, 4 dhjetor 2008

Juvja gati kontrate kater vjecare Olicit?

Juvja eshte ne rruge te nenshkruajne me sulmuesin kroat, Ivica Olic ne fund te sezonit, theksojne mediat gjermane. Pritet Zonja e Vjeter ta perforcoje skuadren ne vitin 2009 dhe disa emra lidhen me kalim ne Torino, prej te cileve i fundit eshte lojtari i Hamburgut, Olic. Sulmuesi 29-vjecar do te jete i lire te kaloje me transfer te lire qekur do t'i skadoje kontrata me skuadren gjermane veren e ardhshme. Sipas gazetes gjermane Kicker, Juventus jane te gatshem te i ofrojne kontrate 4-vjecare lojtarit me page vjetore rreth 2.2 milione sterlina. Agjenti i Olicit, Gordon Stipic eshte duke i percjellur mire te gjithe zgjidhjet te lidhur me te ardhmen e lojtarit deri ne pauzen dimrore ne Gjermani. Juventus do te mund te filloje bisedimet me lojtarit prej fundit te vitit 2008.

Nuk ka komente: