e mërkurë, 31 dhjetor 2008

‘Gazzetta dello Sport’ shpall top-listën e 11 futbollistëve


Gazeta më e madhe sportive në Itali, Gazzetta dello Sport, shpall listën me 11 futbollistët më të mirë të vitit 2008. Përzgjedhjen e lojtarëve më të mirë e kanë bërë vetë lexuesit e kësaj gazete. Në sy bie treshja e vijës ofensive e përbërë nga Messi, Ibrahimovic, dhe fituesi i “Topit të Artë”, Cristiano Ronaldo. E pazakonta është se në 11 lojtarët më të mirë nuk figuron Çesk Fabregas. Spanjolli u shpall edhe futbollisti më i mirë i europianit të zhvilluar në Zvicër dhe Austri. Lista parë nuk ka as emrin e lojtarit të Milanit, Ricardo Kaka. Në sondazhin e bërë nga gazeta më e madhe sportive në Itali është bërë përzgjedhja edhe e ekipit të dytë më të mirë. Listën e plotë të 11 lojtarëve më të mirë të shpallur nga Gazzetta dello Sport, dhe atë të skuadrës së dytë më të mirë, do ta paraqesim të plotë më poshtë.

11-shi më i mirë (4-3-3): Buffon; Maicon, Terry, Chiellini, Lahm; Gerrard, Xavi, Lampard; Messi, Ibrahimovic, Cristiano Ronaldo. Trajner: Ferguson.

Skuadra rezervë (4-2-3-1): Casillas; Sergio Ramos, Puyol, Ferdinand, Evra; Cambiasso, Fabregas; Ribery, Kakà', Del Piero; Fernando Torres.

Nuk ka komente: