e hënë, 14 prill 2008

Salihamidzic: Del Piero eshte njeri nder lojtaret me te mire ne bote

Hasan Salihamidzic thote se Alex Del Piero eshte njeri nder lojtaret me te mire ne bote, qe kur kapiteni i Juves edhe njehere luajti nje ndeshje tjeter shkelqyeshem gjate fundjaves. Del Piero eshte njehere i tregoi kualitetet e tij, e shenoi golin e pare ne ndeshjen kunder Milanit te cilen Zonja e Vjeter e fitoi me rezultatin 3-2. "Alessandro Del Piero? Ai eshte njeri nder lojtaret me te mire ne bote dhe ai din se si te shenoje gola. Ai eshte shume i vyshem per neve" - theksoi Salihamidzic per Juventus Channel. Reprezentuesi boshnjak ishte njeri nder me te merituarit per fitoren e Juventusit ndaj Milanit qe kur shenoi dy here perfshire edhe golin e fitores. Une kam qene golashenues i dyfishte dy apo tre here gjate karrieres sime, por per here te fundit ndodhi pas shtate viteve - tha Hasan. Une kam shenuar kater gola per nje periudhe te shkurter dhe tash do te shohim kur do te vij te goli i peste. Salihamidzic me ardhjen e tij prej Bayernit ne radhet e Juventusit e nderroi edhe pozicionin e tij te cilen e luan, por ai tha se ajo assesi nuk i pengon. Une nuk kam problem me nderrimim e pozicioneve - tha ai. Te shtunen luajta njeherit ne anen e majte, pastaj ne mbrojtje dhe me pas ne anen e djathte te mesfushes. Kjo eshte pyetje me karakter. Ne Hamburg luaja si sulmues i dyte, ne Bayern Munchen luaja sipas nevojes. Ajo qe i nderroj pozicionet eshte kualitet i rendesishem per mua dhe per ekipin" - perfundoi Salihamidzic.

Nuk ka komente: