e premte, 23 maj 2008

Alonso: Nese nuk i duhem Liverpoolit, do iki

Lojtari spanjol i radheve te Liverpoolit, Xabi Alonso, ka thene se ne qofte se nuk eshte i duhur qe te vazhdoje te veshe fanellen e kuqe te Liverpool, ateher do te ike nga klubi. Nuk mendoj te largohem nga ketu. Mirepo nuk i dihet se ardhmes. Liverpool po mundohen te blejne Gareth Barryn nga Aston Villa dhe ndoshta menojne largimin tim. Asnjehere nuk kam thene qe do te largohem nga Liverpool. Ketu ndihem i lumtur. Kam pasur nje sezone te deshtuar per shkak te lendimeve qe kam pesuar. Juventusi eshte ekipe i madh dhe prestigjioz. Gjithkush deshiron qe te luaje atje, mirepo une ndjehem i lumtur ne Anfield. Ne qofte se Benitez vendos qe te me shese, atehere une do te pajtohem me te dhe do te braktisi Anfield pa kurrfare dyshimi - ka thene Alonso per El Mundo Deportivo.

Nuk ka komente: