e hënë, 8 dhjetor 2008

Giovinco i lumtur per shkak te golit te pare ne fanellen e Juves

Giovinco mbreme shenoi golin e tij te pare ne fanellen e Juventusit, lojtari eshte i lumtur per ate dhe pret dite tjera me te mira per te. Sebastian Giovinco shenoi golin e pare ne ndeshjen me Leccen te cilen Juvja e fitoi me golin e Amaurit ne castet e fundit. "E dinim se do te jete fushe e rende per te luajtur, disa lojtare na mungonin, por ishte e domosdoshme te fitojme" - theksoi Giovinco per Sky Italia. "E realizuam ate, une me ne fund shenova gol dhe jam shume i lumtur per kete". Giovinco ka vetem fjale levderuese per kapitenin e tij, Alessandro Del Piero. "Per fat te mire ne e kemi Del Pieron prej te cilit mund te mesohet shume". "Une jam krenar qe mund te luaje perkrah nje lojtari te madh dhe dua t'i falenderoj shoket e skuadres, trajnerin dhe klubin per perkrahjen te cilen ma japin". "A kam tash moral me te larte? Kuptohet, shume eshte lehte kur do te shenoni gol" - mbaroi Giovinco.

Nuk ka komente: