e shtunë, 28 shkurt 2009

Gigi Buffon: Në Champions, japim zemrën

Portieri bardhezi do të zhvillojë ndeshjen e tij të parë në Europë kundër Chelseat në këtë sezon

“Nëse jam këtu është meritë e trajnerit dhe e shokëve të ekipit, tani shpresoj t’i ndihmoj”. Gianluigi Buffon, pak para se të merrte avionin për në Londër (Juventusi ka zbarkuar në mesditën e ditës së djeshme, me një orë vonesë për shkak të mjegullës që kishte mbuluar aeroportin e Torinos) ku sot në mbrëmje do të ndeshet me Chelsean në ndeshjen e parë të 1/8 të Champions Ligës, ka shprehur mirënjohjen e tij ndaj skuadrës. Për portierin kjo do të jetë dhe ndeshja e parë në Europë pas dëmtimit që e ka lënë jashtë fushave deri në fillimin e këtij viti. “Kundër Chelseat, - ka vazhduar ai -, do të jetë një sfidë e rëndësishme dhe është një kënaqësi e madhe të jesh sërish i pranishëm në 1/8 e këtij kompeticioni. Për ne është një rikthim në origjinën tonë, në skenën e madhe të futbollit ndërkombëtar dhe tek ndeshjet që na takojnë. Shpresojmë të kualifikohemi, pasi kur arrin në këto nivele nuk mjafton më vetëm të marrësh pjesë”.

ATMOSFERA IDEALE - Kundër “Bluve”, Buffon do ta shohë veten përballë kampionëve të mëdhenj si Drogba dhe Anelka. “Kur arrin të kualifikohesh në 1/8 e Champions Ligës, ndeshesh gjithmonë me skuadra që kanë kampionë në çdo repart dhe Chelsea është një nga këto”. Më pas portieri i Juventusit ka analizuar paraqitjet më të mira të bërë nga ekipi i tij në Champions, ndoshta kompeticioni ideal në këtë sezon. “Po, efektivisht Juvja në Champions mund të arrijë më shumë në krahasim me kampionatin, sepse kur ka ndeshje ku duhet treguar karakteri dhe zemra, Juventusi nuk zhgënjen asnjëherë”.

EMOCIONE - “Kur kujtoj se ku isha tre vite më parë, më dridhen këmbët nëse mendoj se tani do të ndeshem me Chelsean në çerekfinale”. Nicola Legrottaglie shpreh gjithë emocionet që ndjen me rastin e sfidës së Championsit kundër londinezëve. “Të gjithë ne e presim këtë ndeshje prej tre vitesh, dhe jam i bindur se Juvja në Europë do të befasojë”. Për mbrojtësin bardhezi, objektivi më i rëndësishëm do të jetë ai i konfirmimit edhe në Europë të repartit të mbrojtjes, që është më i miri në kampionatin italian. “Në realitet, - thotë Legrottaglie -, do të ishte ideale të mos pësonim gol në Londër dhe ndoshta të shënonim një. Nëse do të futemi në fushë me të njëjtin mentalitet, që kemi pasur në “Bernabeu”, mund të përballemi me këdo”.

Nuk ka komente: