e hënë, 23 shkurt 2009

Rikthehet Trezegol!

Sulmuesi i Juventusit, David Trezeguet, është shumë i lumtur që ka rigjetur golin. “Jam i ekzaltuar, pas katër muajsh shumë të vështirë për mua. Më në fund rigjeta rolin e titullarit dhe mbi të gjitha golin. Mendoj se kam zhvilluar një ndeshje të mirë”. Trezeguet ka treguar edhe një herë se mund të luajë përkrah kujtdo në sulmin torinez: “Mua më pëlqen të luaj përkrah lojtarëve më të mirë dhe Amauri sigurisht që është sulmuesi më i fortë i kampionatit tonë. Shpresoj që unë të jap kontributin tim në muajt e mbetur, ashtu siç kanë bërë gjatë kësaj periudhe Alessandro Del Piero dhe Amauri. Të mërkurën kemi një sfidë të rëndësishme në Londër kundër Chelseat dhe shpresojmë që t’u dhurojmë një kënaqësi të madhe tifozëve tanë”, deklaron David Trezeguet.

Nuk ka komente: