e shtunë, 28 shkurt 2009

“Kur mendoj ku ishim tri vite më parë, më dridhen këmbët”

“Kur mendoj se ku ndodheshim tri vite më parë, më dridhen këmbët, ndërsa tani më duhet të luajmë 1/8 e finaleve të Ligës së Kampioneve kundër Chelseat”. Nicola Legrottaglie shpreh emocionet e tij në prag të përballjes londineze, emocione që Juventusi ka tri vite që pret t’i shijojë. “Seria B ka qenë një makth për të gjithë ne, ndërkohë që tani kemi rastin të bëjmë diçka të madhe për tifozët tanë. Ashtu si Buffon, edhe unë e kam shprehur që në fillim të sezonit se, ne jemi një skuadër e pajisur më shumë për Ligën e Kampioneve sesa për kampionatin. Duam të magjepsin në Evropë, pasi jemi të bindur se mund të përballemi si të barabartë me cilindo kundërshtar. Chelsea është një skuadër shumë e madhe, e mbushur me kampionë, dhe padyshim që do të na vërë shumë në vështirësi, por nga ana tjetër, edhe ne do t’u kundërpërgjigjemi me sulmuesit tanë”, përfundon Legrottaglie.

Nuk ka komente: