e shtunë, 28 shkurt 2009

“Unë, te Chelsea falë Claudio Ranierit”


Ajo e nesërmja në “Stamford Bridge” nuk do të jetë aspak një mbrëmje normale për Claudio Ranierin. Janë të shumta kujtimet e tij në radhët e “bluve” të Londrës, aq sa është e pamundur për të mos u prekur nga emocionet e kësaj përballjeje. Gjithsesi, përveç tifozëve të Chelseat, ende të dashuruar me trajnerin Ranierin, si rrjedhojë e sjelljes së tij shumë britanike, do të jenë edhe lojtarët londinezë, që do të nderojnë ish-teknikun e tyre. Njëri prej tyre, tashmë e ka konkretizuar një gjë të tillë, nëpërmjet të përditshmes birtanike, “Daily Telegraph”. Bëhet fjalë për Frank Lampard, i cili ia atribuon Claudio Ranierit karrierën e tij të suksesshme në radhët e skuadrës së Roman Abramovichit: “E adhuroj atë, sepse nëse nuk do të kishte qenë për Ranierin, unë nuk do të ndodhesha sot te Chelsea. Ishte ai që nguli këmbë për mua që të vishja këtë fanellë, më ndihmoi të përmirësohesha, më tregoi se ekziston një tjetër lloj loje, - tregon mesfushori “i bluve”. - Kur në radhët e West Hamit isha thjesht një djalosh me një të ardhme të bukur, e kisha horizontin e mbyllur dhe sigurisht që nuk dija sesi jetonte një profesionist. Ranieri më solli në Londër dhe më ka gjithçka mbi futbollin dhe e falënderoj, për mënyrën sesi më ka ndihmuar me karrierën time”. Përveç Lampardit, nga mirësia e Claudio Ranierit ka përfituar edhe John Terry: “Ai pati kurajën t’i dhuronte Johnit fashën e kapitenit të Chelseat, ndonëse në atë periudhë ai ishte vetëm një adoleshent. Gjithashtu, solli në radhët tona dy ndër shtyllat kryesore të skuadrës në vitet e fundit, William Gallasin dhe Petr Cech. Na drejtoi deri në gjysmëfinalen e Ligës së Kampioneve dhe ka një meritë të madhe në atë që ne kemi arritur në vitet e më pasme. Në këtë mënyrë, nuk ka njeri në këtë skuadër që të flasë keq për Ranierin”. Pas kujtimeve të bukura me trajnerin aktual të Juventusit, Frank Lampard është shumë i kënaqur edhe nga mbërritja e fundit, Guus Hiddink. “Që në ndeshjen e tij të parë në drejtimin tonë është parë një Chelsea ndryshe, shumë i fortë, pasi mbërritja e Hiddinkut na ka bërë shumë optimistë. Ndaj Aston Villës kemi zhvilluar me të vërtetë një ndeshje të madhe, si ato të zhvilluara në sezonet tona të arta. Të njëjtën paraqitje duam të shfaqim edhe ndaj Juventusit”, përfundon mesfushori londinez.

Nuk ka komente: