e shtunë, 21 shkurt 2009

Zamparini: Fitorja me Juven është e mundur

“Sinqerisht mendoj se mund t’i fitojmë të dyja ndeshjet kundër Juves dhe Catanias ashtu siç ka ndodhur edhe sezonin e kaluar. Palermo po kalon një periudhë të mirë kështu që jam optimist”. Këto janë fjalët e presidentit siçilian Maurizio Zamparini në prag të dy ndeshjeve më të rëndësishme të gjithë sezonit. “E di që për tifozët ka shumë rëndësi derbi me Catanian, por për mua, që nuk kam lindur në Palermo, ka më shumë rëndësi përballja me Juventusin, mendoj se është diçka normale”, ka thënë ai. Më pas vijnë obejktivat e sezonit. “UEFA? Palermo mund të luftojë për një vend në Europë, por nëse do të fitonte 4-5 ndeshje rradhazi, do të ishte në garë edhe për një vend në Champions. Por ne nuk duhet t’i vendosim vetes asnjë objektiv dhe të shohim se ku do të arrijmë të dielë mbas të diele. Takimi i të shtunës me Juven? Besoj se Palermo mund të fitojë, por edhe nëse humbim nuk do të ishte një tragjedi”, ka përfudnuar Zamparini.

Nuk ka komente: