e shtunë, 21 shkurt 2009

“Sivjet mund të fitojmë çdo trofe”

Sezoni ka filluar të hyjë në fazën e nxehtë dhe Antonio Chimenti ëndërron një dyshe historike: “Kampionatin apo Ligën e Kampionëve? Të dyja”. Portieri i tretë i bardhezinjve është i vetëdijshëm se arritja e Interit, pas fitores së derbit kundër Milanit është shumë e vështirë, por megjithatë vazhdon të shpresojë në një sukses të Juves në sfidat e ardhshme. “Distanca me Interin është e madhe, por kanë mbetur ende disa ndeshje për t’u luajtur dhe mendoj se gjithçka mund të ndodhë. Deri në momentin që matematikisht s’do të kemi më asnjë mundësi, ne do të vazhdojmë të provojmë. Liga e Kampionëve, apo Kampionati? Unë do të preferoja më shumë të parën, sepse nuk e kam fituar kurrë, por nëse do të arrijmë t’i fitojmë të dyja, atëherë do të jetë një gjë e shkëlqyer”. Të shtunën Juventusi do të përballet me Palermon dhe pastaj do të përqendrohen të gjithë në sfidën e vlefshme për Ligën e Kampionëve kundër Chelseat. “Do të japim maksimumin tonë për t’i mundur. Kam besim, sepse kur na presin sfida shumë të vështira, ne jemi shumë të përqendruar dhe gjithmonë e gjejmë mënyrën për t’i përballuar me sukses ato”. Në fund portieri i tretë i bardhezinjve ka bërë një batutë për Diegon: “Ai me siguri është një lojtar i mirë, por nuk e di nëse na duhet”.

Nuk ka komente: