e hënë, 23 shkurt 2009

Ranieri: Me Chelsean do të jetë e vështirë

Claudio Ranieri është dukur shumë i kënaqur pas fitores së Juventusit kundër Palermos. “Të dy skuadrat kanë zhvilluar një lojë të bukur në pjesën e parë. Në të dytën ne kemi vuajtur pak, duhej ta kishim qarkulluar më mirë topin, por mbi të gjitha jam i kënaqur me mbrojtjen dhe për unitetin që ka treguar ekipi”. Trezeguet është rikthyer tek goli: “Ka qenë shumë i qartë në veprimet e tij, edhe në fazën mbrojtëse. Prezenca e tij është shumë e rëndësishme. Sissoko? Vazhdon të përmirësohet”. Kapitulli Chelsea, “revolucioni” Hiddink, që ka provuar tredhëmbëshin, duke aktivizuar njëkohësisht Anelkanë dhe Drogbanë: “Më parë ishin më të ngadaltë në qarkullimin e topit, ndërsa tani loja e tyre është më e shpejtë dhe më me shumë vertikalizime. Do të jetë e vështirë”, ka thënë Ranieri.

Nuk ka komente: