e martë, 8 korrik 2008

Giovinco: Une mund te behem Zola i Ri

Talenti senzacionist i Juventusit, Sebastian Giovinco beson se ai mund te jete Gianfranco Zola i Ri i futbollit italian. Giovinco emerohet si njeri nder talentet me te mire ne bote, dhe ai ka luajtur nje sezone te shkelqyeshim si i huazuar ne radhet e Empolit sezonin e shkuar, ku ka luajtur 34 ndeshje dhe ka shenuar 6 gola. "Ai vit si i huazur ka qene temer i rendesishem per mua. Une tashme nuk jam nje lotare i ri, por une tashme kam fituar ekserience dhe ndihem i gatshem per ndryshim. Aty nuk kam asnje frike. Fantazisti Giovinco eshte i gjate 1.64 m dhe peshon 59 kg. Ai krahasohet me ish lojtarin e Chelseat, Napolit, Parmes dhe Cagliarit, yllin italian Gianfranco Zola. Une mbaj pozicion te ngjashem dhe une mund te perdor secilin nga pozicionet qe me dhurohen. Claudio Ranieri leshoi Zolan ne Napoli ne vitin 1991. Giovinco do te luaje per kombetaren e Italise deri me 21 vjec ne Olimpiaden verore, dhe ai do te jete njeri nder yjet me te medhenj ne Beijing.

Nuk ka komente: