e martë, 16 shtator 2008

Mourinho: “Nuk dal asnjëherë duarbosh”

Sipas Claudio Ranierit, trajnerit të Juventusit, Jose Mourinho po ndërton një Inter me një sulmues, një skemë kjo e ngjashme me ish Chelsean e tij, por portugezi nuk është dakord me këtë. “Nëse është një provokim, atëherë nuk përgjigjem, por nëse është një kompliment, atëherë e falenderoj”, u shpreh “i veçanti”, i cili më pas ndalet te sfida e sotme me Panathinaikosin, debutimi zikaltër në Champions League. “Presidenti Moratti nuk më ka thënë kurrë se më thërriti në pankinë për të fituar Champions. Ai e di më mirë se unë se sa e vështirë është dhe e di se janë detajet ato që bëjnë diferencën. Ajo që ka rëndësi është që të luajmë në nivele të larta në kampionat dhe Europë. Humba një gjysmëfinale me Çelsin, me penallti, dhe nuk mendoj se kam luajtur më keq se sa kur e fitova me Porton. Por, kujdes, ekipet e mia fitojnë gjithmonë diçka dhe nuk flas për Superkupë”. Shoqëritë më të mëdha të basteve në botë “thonë” Manchester United, Chelsea dhe Inter, por sipas Mourinhos, ekipet që mund të fitojnë kompeticionin janë edhe Roma, Interi dhe Juventusi (“Fiorentina është e fortë, por s’ka eksperiencë”), spanjollet dhe anglezet. “Në Champions të gjithë janë më shumë të motivuar”.

Nuk ka komente: