e martë, 16 shtator 2008

Ranieri: Del Piero s’e ka për herë të parë stolin

Trajneri përgëzoi Amaurin dhe foli për lojën e re të Interit: Po luan si Chelsea i Mourinhos.
Është një kënaqësi për çdo trajner: “Të kesh katër sulmues tepër të fortë, të cilët mund t’i alternosh me njëri-tjetrin. Problemi do të jetë kur një prej sulmuesve tanë të mungojë. Të tjerat nuk kanë rëndësi.” Në pritje të rusëve, Claudio Ranieri përdor rrotacionin për të karikuar djemtë e tij. Të dielën luajtën Amauri dhe Iaquinta, ndërsa të tjerët qëndruan në stol. Trajnerit nuk kishin si të mos i bëheshin disa pyetje për vendimet që mori për sulmin, sepse sa herë qëndron Del Piero në stol është e njëjta histori, por tekniku nuk u bë pre e provokimit dhe me një buzëqeshje tha: “Ishte mësuar të qëndronte në stol që përpara se të vija unë, apo jo? Unë e kam gjithnjë në konsideratë dhe ai e di. Nuk kam ndryshuar asnjëherë mendim për të, pasi e di se është një kampion i madh. Unë aktivizoj gjithnjë ata që janë më mirë, kjo është logjike dhe e natyrshme. Përndryshe do të luanim ende me Boniperttin.”
Më pas u diskutua për fitoren ndaj Udineses dhe Ranieri tha: “Ishte një fitore e vuajtur, skuadra më pëlqeu shumë, krijuam raste dhe ndërtuam lojë.” Amauri luajti titullar si në Firence, por kësaj here shënoi, dhe përkrah kishte Iaquintan. “Dyshja funksionoi, ne e morëm Amaurin, pikërisht sepse e dinim se mund të luajë me të tre sulmuesit tanë.” Më pas trajneri e mbylli fjalën për penalltinë që kërkoi Udinezja: “Po, mbase ajo penallti mund të jepej, por nuk ishte e lehtë, sepse arbitrit ia pengonte pamjen Mellbergu.” Me mirësjelljen e tij karakteristike Ranieri tha diçka edhe për Interin: “Mendoj se e kanë ndryshuar sistemin e lojës në krahasim me vjet. Tani luajnë vetëm me një pykë, si Chelsea. Kur ta kenë kolauduar mirë këtë skemë, të gjithë do ta kenë të vështirë ndaj tyre.”

Nuk ka komente: