e hënë, 2 mars 2009

Chiellini: I kërkoj falje tifozëve të Napolit

Giorgio Chiellini u ka kërkuar falje tifozëve të Napolit pas gjestit të bërë në fund të ndeshjes: “Kam qenë pak i nervozuar, - ka shpjeguar mbrojtësi juventin. - Gjesti? Ka qenë një fund takimi i ndezur, ka pasur debate me kundërshtarët dhe me arbitrin, unë kam gabuar dhe i kërkoj falje tifozëve të Napolit, atyre të Juves dhe gjyqtarit të ndeshjes. Më kanë bezdisur fishkëllimat, por nuk doja të ofendoja asnjeri”. Më pas Chiellini ka vazhduar: “I kisha vënë qëllim vetes që të limitoja disa reagime të miat, por të shtunën e kam ekzagjeruar. Po e kontrolloj shumë veten gjatë këtij viti, por ajo kundër Napolit ka qenë një ndeshje shumë e vështirë, kemi vuajtur shumë, dhe ka pasur ndërhyrje shumë të forta. Gjithsesi, kjo fitore na duhet për t’u paraqitur me moralin lart në ndeshjen e Kupës së Italisë, që për ne është një objektiv i rëndësishëm, për derbin me Torinon dhe në fund për Chelsean”, ka thënë mbrojtësi juventin.

Nuk ka komente: