e shtunë, 7 mars 2009

Lippi: Italianet kalojnë në Champions

Trajneri i kombëtares “axurre” është optimist për ndeshjet e kthimit në Europë

“Duhet të jemi të qetë”. Kjo ka qenë këshilla e Marcello Lippit, i cili ka folur në lidhje me polemikat, që kanë ndezur futbollin italian: “Mourinho është një trajner shumë i mirë, - ka thënë Lippi, dhe pëlqehet nga të gjithë. Por ju kujtoj atë që kam thënë edhe më përpara, muaji mars është vendimtar për shumë klube, në këtë peirudhë vendoset fati i një sezoni të ndërtuar me shumë sakrifica dhe për shumë arsye atmosfera nxehet më shumë seç duhet. Do të ishte e rëndësishme që figurat më të rëndësishme të skuadrave dhe të futbollit të ruanin qtësinë”. Duke lënë polemikat mënjanë, Lippi ka folur edhe për temat më teknike të futbollit italian, duke filluar që nga grumbullimi i ardhshëm i Amaurit: “Di që gruaja e tij ka marrë pashaportën italiane, - ka thënë ai, por ai nuk është bërë akoma. Kur kjo të ndodhë atëherë do të vendos”. Pavarësisht skepticizmit të përgjithshëm, Lippi, është optimist për ndeshjet e kthimit të ekipeve italiane në Champions: “Gjithçka do të varet nga skuadrat italiane, nëse do të paraqiten në 100 përqind të potencialit të tyre teknik, psikologjik dhe atletik unë mendoj se do të kualikohen të trija. Nëse do të paraqiten me mungesa të rëndësishme atëherë gjithçka ndryshon. Nëse do të eleminoheshin edhe këto tre skuadra pas tre ekipeve që kanë dalë javën e kaluar nga Kupa UEFA nuk do të ishte një gjë e bukur për futbollin italian dhe as për mua, sigurisht. Sepse një nga mënyrat për të përgatitur një lojtar në aspektin psikologjik dhe që të marrë eksperiencën e duhur në ndeshjet ndërkombëtare janë sigurisht kompeticionet europiane. Nëse eleminohen do të thotë se futbollistët nuk janë akoma gati për disa përballje të caktuara dhe për disa evenimente të caktuara, edhe përsa i përket kombëtares”. Loja e treguar nga Manchesteri, Arsenali dhe Chelsea, sipas Lippit, nuk është futbolli i vërtetë anglez: “Këto tre ekipe nuk shprehin futbollin anglez, duke filluar nga pronarët, tek trajnerët, nuk ka më anglezë. Kanë vetëm emrin e ekipeve angleze”, ka përfunduar Lippi.

Nuk ka komente: