e hënë, 9 mars 2009

Ranieri: Tani të mendojmë për Chelsean

Trajneri bardhezi i ka lëshuar sfidën anglezëve pas fitores në derbi

Hapat me radhë, Kupa e Italisë, dëme të limituara në Romë kundër Lazios, më pas derbi, dhe rikthimi tek fitorja, në pritje të përballjes së dytë në Champions, të martën kundër Chelseat. Kundër Torinos, Claudio Ranieri, ka testuar Juven 2, kompakte, agresive, e aftë të vuajë dhe të presë momentin e duhur për të goditur. “Jemi nisur mirë, kemi pasur dy raste për gol më pas nuk i kemi shërbyer siç duhet sulmuesve, kemi pësuar lojën e kundërshtarit. Nuk jemi mbështetur shumë tek loja në krahë: Salihamidzic ka zhvilluar 90 minuta të plota pas dëmtimit, Giovinco është një fantazist dhe nuk mund të kthehet gjithmonë mbrapa për të mbrojtur”. Nesër e ka radhën Championsi: “Tani mund të mendojmë për Chelsean, ka vazhduar trajneri bardhezi, do të jetë e vështirë dhe do të duhet të shohim në fushë Juventusin më të mirë dhe gjithashtu do të kemi nevojë edhe për mbështetjen e publikut”.

ME RADHË - Chelsea, Interi, më pas Torino. Në radhën, sipas së cilës janë zhvilluar ndeshjet, aty janë bazuar edhe zgjedhjet e Ranierit për derbin. Sepse është e vështirë të besohet se zgjedhjet e formacionit nuk janë varur nga rezultatet e arritura nga kundërshtarë më parë. “Unë i bëj zgjedhjet gjatë natës dhe ia komunikoj formacionin lojtarëve në drekë”, refreni i trajnerit bardhezi, i cili gjatë mesditës të së shtunës ka lajmëruar Salihamidzicin pas një shqetësimi muskulor që ka ndalur Marchionnin. Por, Ranieri, përgënjeshtron. Vendimi për të mbajtur në stol katër lojtarë të rëndësishëm si Sissoko, Nedved, Del Piero dhe Trezeguet, vjen si pasojë e kujdesit për të ruajtur lojtarët që nuk janë në maksimum. “Kam lënë pushim Del Pieron dhe Trezegenë, edhe Hiddink ka bërë të njëjtën gjë me skuadrën e tij”. Ndërkohë në derbi kanë ardhur tre pikë të tjera, falë golit të një mbrojtësi. “Ishte e rëndësishme të fitonim. Rotacioni ka qenë i nevojshëm, pasi nuk mund të luash gjithmonë me të njëjtët lojtarë. Por skuadra ka reaguar në mënyrën e duhur”, ka thënë Ranieri.

JO SI MOU - Mesfushori i Torinos, Corini, duhej të ishte ndëshkuar me kartonin e dytë të verdhë, por Ranieri nuk ka pranuar të komentojë imazhet televizive: “Nuk kam nevojë t’i shikoj, sepse unë vendimet e arbitrit i pranoj pa shkaktuar polemika të kota”, ka thënë tekniku juventin.

Nuk ka komente: