e shtunë, 14 mars 2009

David Silva shfaq pëlqimin për ekipin e Juventusit


David Silva shfaq për të parën herë pëlqimin e tij për skuadrën e Juventusit. Mesfushori i majtë i Valencias është objektivi kryesor i Juventusit për merkaton e verës. Futbollisti 23-vjeçar shihet si pasardhësi i Pavel Nedvedit, pasi çeku pritet të largohet në fund të këtij sezoni. Valencia është në vështirësi financiare, dhe dy yjet e saj, David Silva dhe David Villa, shihen si zgjidhja e krizës. Shitja e tyre këtë verë duket e pashmangshme për klubin spanjoll. Në një intervistë për Gazzetta dello Sport, David Silva shprehet: “Juventusi më pëlqen. Unë kam mbushur 23 vjeç dhe kam akoma nevojë të rritem. Por, sfidat më intrigojnë. Edhe ato më të rëndësishmet nuk më trembin. Juventusi ka sfidën e Ligës së Kampioneve, dhe mua më pëlqen një gjë e tillë”.

Nuk ka komente: