e enjte, 23 tetor 2008

Amauri: “Kisha kohë që e prisja këtë moment”

Pavarësisht vuajtjeve të fundit, në fund lodhja shpërblehet me fitoret që pret. Ky është koncepti i Amaurit, mbi të gjitha pas fitores së merituar kundër Realit në Ligën e Kampioneve: “Kishte vite që e ëndërroja një mbrëmje të atillë, pas shumë viteve në skuadrat e vogla. Jam aktivizuar si titullar në një prej skuadrave më të rëndësishme në botë dhe për më shumë kam arritur të shënoj një gol të vendimtar kundër Realit të Madridit. Çfarë mund të kërkoj më shumë nga jeta!? Tani dua vetëm të shijoj këtë moment, ndonëse e di që fundjava vjen shpejt dhe neve na pret një tjetër sfidë e rëndësishme. Gjithsesi, ishte një emocion shumë i bukur që nuk do ta harroj kurrë. Gjesti i Del Pieros? Gola të atillë nuk janë të rinj për Alessandron. Jam i lumtur, por njëkohësisht i nderuar që luaj përkrah një kampioni si ai”, shprehet sulmuesi brazilian i Juventusit, Amauri.

Nuk ka komente: