e shtunë, 29 nëntor 2008

Ronaldinho: Del Piero idhulli im

Menjehere sapo ka mberritur ne Milano pas barazimit 2-2 me Portsmuth, Ronaldinho ka shkeputur nje koment per sulmuesin bardhezi, duke thene se Alex eshte nje lojtar i madh. Dje ne mbremje ka shenuar nje tjeter gol alla-Del Piero por ai e pranon se me lojtarin e Juventusit nuk mund te krahasohet. Menjehere sapo ka mberritur ne Milano pas barazimit 2-2 me Portsmuth, Ronaldinho ka shkeputur nje koment per sulmuesin bardhezi, duke pare se po afron edhe sfida Juventus-Milan. “Ai eshte nje idhull per mua dhe nuk mund te krahasohem me te. E ndjek prej shume kohesh dhe mendoj se eshte nje kampion i madh. Per mua, gjeja me e rendesishme eshte qe Milani te vazhdoje te luaje mire sic po ben ne keto momente”, theksoi braziliani. Me tej, ai nuk e fshehu gezimin per golin e shenuar ne Kupen UEFA. “Per mua eshte nje gezim i madh. Jam shume i kenaqur qe shenova nga nje goditje denimi”, vazhdoi ai. Goli i djeshem eshte i teti ne kete sezon per sulmuesin kuqezi, i cili perhere e me shume po konfirmohet si nje lojtar vendimtar per Milanin.

Nuk ka komente: