e mërkurë, 19 nëntor 2008

Rossi: Nuk jam Del Piero

Sulmuesi i Italise dhe Villarealit, Giuseppe Rossi nuk deshiron ta krahasojne me lojtare te medhenj, vecanerisht mer Alex Del Pieron. Ish sulmuesi i Parmas sonte do te filloje si titullar kunder Greqise dhe te gjithe syte do te jene te kthyer tek ai qekur shenoi 6 gola ne shtate ndeshje per Villarealin. Rossi eshte i kenaqur nga progresi i tij, por edhe pse i admirohet Aleksit, mendon se nuk eshte sikur ai. "Une jam Rossi, nuk jam Del Piero. Ai eshte njeri nder lojtareve me te medhenj te Italise ne 20 vitet e fundit" - vazhdoi Rossi per Corriere dello Sport. "Ai ka kualitete te shkelqyeshme dhe mund te vendose tekimin, ka teknike te shkelqyer dhe mund te gjuaje me te dy kembet nga cila do pozite" - shtoi ai. "Une nuk jam Del Piero i ri dje asnje tjeter. Secili lojtare eshte unikate, me karakteristikat e tij dhe dua t'i tregoje kualitetet e mia pas kurrfare krahasimi" - mbaroi sulmuesi italian.

Nuk ka komente: